رئیس کمیته والیبال ساحلی در مورد اینکه می‌گویند پرونده‌ها در وزارت ورزش گم شده است، گفت: اطلاعی از ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برای اعزام تیم "الف" خیلی تلاش کردیم، اما نشد
منصوری: مرا وارد موضوع گم شدن پرونده‌ها در وزارت ورزش نکنید/ از مسئولان ارومیه عذرخواهی می‌کنم

رئیس کمیته والیبال ساحلی در مورد اینکه می‌گویند پرونده‌ها در وزارت ورزش گم شده است، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و حرفی نمی‌زنم.

خبرگزاری فارس: منصوری: مرا وارد موضوع گم شدن پرونده‌ها در وزارت ورزش نکنید/ از مسئولان ارومیه عذرخواهی می‌کنم

، درمورد عدم اعزام تیم ملی والیبال ساحلی ایران "الف" به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه و هیئت والیبال بندرعباس را قرار بود در قالب تیم‌های ملی "الف" و "ب" به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام کنیم. من هم قرار بود همراه با تیم ارومیه به مسابقات بروم.

وی ادامه داد: کمیته برون‌مرزی وزارت ورزش معمولاً هر 15 روز یک جلسه برگزار می‌کند تا در مورد خروجی تیم‌ها تصمیم‌گیری شود؛ به ما اعلام کردند که چون حراست از وزارت ورزش همراه تیم نیست، این تیم نباید اعزام شود. ما رایزنی‌های فراوانی انجام دادیم و هرچند که تمام کارها انجام شده بود، اما وزارت ورزش موافقت نکرد.

رئیس کمیته والیبال ساحلی گفت: ما حتی حاضر شدیم تیم‌ها به صورت دو بازیکن و یک همراه بروند. من حتی نام خودم را هم خط زدم، اما متاسفانه مسئولان موافقت نکردند. با توجه به اینکه قبلا تیم بندرعباس الهامی را به عنوان نماینده حراست خودش از طریق اداره کل تربیت بدنی استان به وزارت ورزش معرفی کرده بود تیم ایران "ب" می‌تواند در این مسابقات حضور پیدا کند.

منصوری خاطرنشان کرد: در مورد ارومیه این اتفاق رخ نداد؛ اما تیم ایران "ب" با نامه‌ای که زده بود می‌تواند در مسابقات حضور پیدا کند و الهامی همراه با بهمن قلی‌زاده و بهمن سالمی به چین می‌رود.

وی گفت: ما همه ساله در مسابقات آسیایی حاضر بودیم و اعزام نماینده ایران در این دوره هم برای ما بسیار مهم بود. تیمی که در مسابقات حاضر می‌شود تیم دوم ایران است و تیم اولی نتوانست به چین برود. دلایل اینکه چرا به تیمی متشکل از سه نفر هم اجازه خروج ندادند را نمی‌دانم.

رئیس کمیته والیبال ساحلی در خصوص اظهارات افشین خدایاری، رئیس کمیته ساحلی هیئت والیبال ارومیه و مربی تیم شهرداری مبنی بر اینکه متاسفانه هنوز هیچکدام از مسئولان فدراسیون هم از باشگاه شهرداری ارومیه به دلیل این اتفاق که ناشی از کم کاری آنها بوده عذرخواهی نکرده‌اند، اظهار داشت: من تا آخرین ساعات با خدایاری صحبت کردم و از وی عذرخواهی کردم. به وی گفتم امیدوارم حداقل کار تیم دوم درست شود تا ما در مسابقات یک نماینده داشته باشیم که وی هم ابراز امیدواری کرد اینگونه شود.

منصوری در مورد اینکه گفته می‌شود پرونده اعزام تیم‌های ساحلی در وزارت ورزش گم شده است، تصریح کرد: این سوال‌ها را پاسخ نمی‌دهم؛ دوستان کم لطفی می‌کنند. من در خصوص گم شدن پرونده‌ها صحبت نمی‌کنم و فعلاً به آن اشاره‌ای نمی‌کنم. هر فردی که این موضوع را مطرح کرده حتماً در جریان است و من اطلاعی ندارم؛ بهتر است من را وارد این موضوعات نکنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 473
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 473
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 13140922
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7